vrienden

Wilt u ook graag deCHORALE steunen als vriend? Dat kan al vanaf 30 euro.

of stuur een e-mail naar

pr@dechorale.be

sponsors

Wilt u ook graag deCHORALE steunen als sponsor?

uw logo op onze affiche en uw genodigden op de mooiste plaatsen?

Neem dan contact op met de promotiecel van deCHORALE.

Terry Janssen:

of stuur een e-mail naar

pr@dechorale.be

MECENAS

U hebt een groot hart voor muziek en ziet de ambitieuze toekomst van deCHORALE graag verzekerd?

Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Terry Janssen

BLOG

deCHORALE publiceert enkele keren per jaar een blog met daarin nieuwtjes en interessante artikels van en voor de leden en sympathisanten.

sponsors

Stad Antwerpen - Provincie Antwerpen - VBD Accountants

Port Goes deCHORALE: Antwerp Towage NV - APB Havencentrum - BASF Antwerpen NV - CEPA cvba - FEDNAV Belgium NV - Havenbedrijf Antwerpen nv van publiek recht - Koninklijke Belgische Redersvereniging - Boluda Towage Belgium NV - Maatschappij Linkerscheldeoever - MSC Belgium nv - Noord Natie Terminals NV - Van Moer Groep nv

Brabo Group cvba - Piano's Maene - Finvision - M2 Architecten - Huis Ophoff bv - Bar Provisoir - Bartrans bv - D & V Kwadraat - Dienstenhuis - Lejoma bv - LVV Advocaten - Marc Degreef - Massart MarCom - Myosotis Bloemen - Vadene c.v.